دیپلماسی❜ دانشگاهی/ تقویم فرهیخت، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، برپایی دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی، تنش و اضطراب به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • بازدید: ۸۵
دانشگاهی/ تقویم فرهیخت، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، برپایی دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی، تنش و اضطراب به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی در پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

پرفسور علی گرجی در گفتگو با وب دا، اظهار کرد: دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب به همراه سومین فستیوال دانشجویی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت مجازی توسط گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با زمان و نحوه ارسال آثار شرکت‌کنندگان در دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم بین‌المللی می‌توانند آثار خود از یکم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل Neuros.dept@mums.ac.ir و در قالب دو بخش ایده و پوستر ارسال نمایند.

پرفسور گرجی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

وی کلیه آثار هنری که در قالب نقاشی کاریکاتور و غیره که ارسال می‌گردند باید نشان دهنده مخاطرات استفاده نادرست از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر سلامت روان و همچنین راهکارهای استفاده صحیح از دنیای مجازی باشند، در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مسئول برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی ادامه داد: همچنین این نکته هم لازم به ذکر است که پس از پذیرش پوسترها، ارائه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر است.

پرفسور گرجی همچنین در خصوص نحوه ارسال ایده‌ها به دبیرخانه دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب هم گفت: تمامی ایده‌های ارسالی باید صرفاً در قالب تمپلیت قرار داده شده در لینک ایده و پوستر طراحی گردند و ایده‌ها باید حداقل 250 و حداکثر 500 کلمه بوده و شامل عنوان، هدف، جنبه نوآورانه ایده، جمعیت مورد هدف، روش اجرا (حداقل 150 کلمه) و پیش بینی نتایج حاصل از ایده باشند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال ایده و پوستر می توانند به اینجا و اینجا مراجعه کنند.

پوستر همایش

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8600


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها