دیپلماسی❜ هنری/ عکاس مشهدی، تنها نماینده ایران در مسابقه عکاسی حرفه‌ای پروژه‌های شهری جهان

  • بازدید: ۴۷۵
هنری/ عکاس مشهدی، تنها نماینده ایران در مسابقه عکاسی حرفه‌ای پروژه‌های شهری جهان
شهرداری مشهد
عکاس شهرآرانیوز، تنها نماینده ایران در مسابقه عکاسی حرفه‌ای پروژه‌های شهری جهان، رییس گروه همکاری‌های بین المللی علمی تخصصی شهرداری مشهد از راه یابی عکاس مشهدی به عنوان تنها نماینده ایران به دور نهایی مسابقه عکاسی حرفه ا‌ای پروژه های شهری جشنواره بین المللی نوآوری شهری گوانگژو چین خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، "حمیدرضا اصفهانی زاده" با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی حرفه‌ای با تاکید بر پروژه‌های شهری توسط دبیرخانه جشنواره بین المللی نوآوری شهری گوانگژو چین گفت: "محمد حسن صلواتی" عکاس مشهدی و عکاس رسانه شهرآرانیوز به عنوان تنها نماینده ایران به دورن‌هایی مسابقه بین المللی عکاسی راه یافت.
وی بیان کرد: دبیرخانه جایزه گوانگژو برای جشن گرفتن دهمین سال جایزه بین‌المللی نوآوری شهری گوانگژو به دنبال عکس‌هایی بود که مسیر توسعه شهری را به تصویر می‌کشد؛ در همین راستا گروه همکاری‌های بین الملل علمی – تخصصی طی نامه‌ای به بخش‌های مختلف راه اندازی و شروع این جشنواره عکاسی را اطلاع رسانی نمود.
رییس گروه همکاری‌های بین المللی علمی تخصصی شهرداری مشهد بیان کرد: پس از شرکت عکاسان در این جشنواره بین المللی، در نهایت از میان ۵۰۰ عکس از ۳۰ کشور جهان ۱۵ عکس به عنوان آثار منتخب نهایی شده و به عنوان برنده معرفی شدند.
وی ادامه داد: در این میان عکس با موضوع"آب بازی کودکان در پارک ملت برای گذران اوقات فراغت" با عکاسی محمد حسن صلواتی از عکاسان روزنامه شهرآرا یکی از آثار برگزیده این مسابقه بود که به دور نهایی راه یافت.
گفتنی است طبق اعلام برگزار کنندگان این جشنواره آثار منتخب در دهمین سالگرد جایزه گوانگژو در نمایشگاهی به همین منظور نمایش داده خواهد شد. همچنین این عکس‌ها در صفحه اصلی سایت جشنواره عکاسی گوانجو به ادرس اینترنتی www.guangzhouaward.org بارگذاری شده است.
شایان ذکر است: جشنواره بین‌المللی نوآوری شهری معتبرترین جشنواره تخصصی مدیریت شهری است که به ابتکار انجمن کلانشهر‌های جهان و سازمان شهر‌های متحد و دولت‌های محلی با همکاری شهر گوانجو - چین در سال ۲۰۱۲ میلادی با هدف به اشتراک گذاری پروژه‌های نوآورانه شهر‌های جهان افتتاح شده و تاکنون پنج دوره آن برگزار شده است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/4942


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها