-
۱۶ دی ۱۳۹۵
-
بازدید: ۱۷۳
پاسخگویی سه زبانه سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری مشهد... کنسولها و نمایندگیهای حاضر در جلسه میتوانند با معرفی این سامانه به هموطنان خود که به مشهد سفر میکنند، زمینه دسترسی آسانتر آنان به خدمات را فراهم نمایند. در نشست مشترک روسای نمایندگیهای کنسولی و بینالمللی حوزه شمال و شرق کشور با مدیران شهری مشهد بر استفاده از فرصت سال 2017 در جهت تعالی کشورهای اسلامی تاکید شد....
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، در این نشست مشترک که در مجتمع کوهسنگی برگزار شد، هر کدام از سرکنسولها به صورت جداگانه به سخنرانی پرداختند و نقطه نظرات خود را پیرامون مشهد ۲۰۱۷ و پایتختی فرهنگ جهان اسلام مطرح کردند.مهمت دوغان سرکنسول ترکیه در مشهد با ابراز خرسندی از حضور در این شهر مقدس و میزبانی جهان اسلام در مشهد، بیان کرد: هرآنچه از دستمان برآید، حتی به اندازه سرسوزنی که باشد، دریغ نمیکنیم و باید از این فرصت برای تعالی کشورهای اسلامی بهره برد.راغی سرکنسول افغانستان به بازدید از گوشههایی از توان شهرداری مشهد در اجرای طرحهای متعدد شهری اشاره کرد و گفت: باید ظرفیتهای این شهر را به جهان اسلام معرفی کرد و دیگر کشورها و مردمانش را با آنها آشنا کرد. بدین وسیله زمینه برای همگرایی و اشتراک نظر دیدگاهها و فرهنگها پدید میآید.سردار سرکنسول ترکمنستان در این دیدار به رشد و توسعه شهر مشهد و پیشرفت تکنولوژی در این کلانشهر اشارهای داشت و آمادگی کشورش را برای انجام طرحهای مشترک بین شهرهای دو کشور اعلام کرد.یاور عباس، سرکنسول پاکستان نیز با اشاره به بازدید خود از طرحهای شهری گفت: در بازدید امروز از مکانهایی دیدن شد که با وجود نزدیکی به کنسولگری، تاکنون فرصت بازدید از آنها دست نداده بود. وی افزود: در سال ۲۰۱۷ آمادگی داریم هیئتهای ۲ کشور در حوزه فرهنگ و تجارت فعالیت کنند.حیدرالرفاهی، معاون سرکنسولگری جمهوری عراق در مشهد نیز مشهد را پایتخت قلبها دانست و برای همه مسوولان و مدیران شهری این کلانشهر مذهبی توفیق الهی و سلامتی آرزو کرد.معمارپور از دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در مشهد نیز در این نشست ضمن عذرخواهی از حضور نیافتن نماینده سازمان ملل در این نشست به دلیل سفر وی به مناسبت تعطیلات سال جدید میلادی به کشورش، گفت: مشهد هزاران پناهنده افغانی و عراقی را در خود جای داده است و این پناهجویان از خدمات یکسان با شهروندان مشهدی برخوردارند. معمارپور تاکید کرد: به منظور بهبود خدمات، بهداشت، معیشت، تحصیل و... نیازمند بهبود روابط و تعاملات هستیم.مدیر روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد همچنین در ادامه این نشست با اشاره به قابلیت پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری به ۳ زبان، گفت: ۱۳۷ بین المللی یکی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای مشهد۲۰۱۷ است.مهدی رضویکیا افزود: سامانه پاسخگویی تلفنی شهرداری ۱۳۷ قابلیت پاسخگویی به زبانهای انگلیسی، عربی و فارسی را دارد و زائران و مسافران داخلی و خارجی که به این کلانشهر وارد میشوند، میتوانند از خدمات و راهنماییهای این سامانه بهره بگیرند.وی انجام این مهم را در راستای تحقق برنامهریزیهای مشهد ۲۰۱۷ خواند و ادامه داد: کنسولها و نمایندگیهای حاضر در جلسه میتوانند با معرفی این سامانه به هموطنان خود که به مشهد سفر میکنند، زمینه دسترسی آسانتر آنان به خدمات را فراهم نمایند.نجمه کیشی
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/4528
موضوعات: