-
۱ آبان ۱۳۹۵
-
بازدید: ۳۱۹
فضای شهر دلنشینتر از گذشته شده و از طرفی حملونقل عمومی در شهر مشهد در چند سال اخیر توسعه خوبی داشته و در این حوزه نیز شهرداری مشهد موفق عمل کرده است. آرش ظفری گفت: شهرداری مشهد در حوزه بینالملل تمرکز بسیار خوبی پیدا کرده و این حوزه روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد را متمایز از سایر کلانشهرهای کشور نشان میدهد...
وی اظهار کرد: شهرداری مشهد یکی از شهرهای ویژه ایران است زیرا با حضور پر برکت امام رضا (ع) سالانه بیش از 30 میلیون زائر به شهر مشهد سفر میکنند. وی افزود: کار شهرداری این شهر بسیار سخت است زیرا به طور کلی شهرداریها بیش از 200 مأموریت در وظایف آنها گنجانده شده و در شهر مشهد کار دشوارتر است زیرا باید رضایت بیش از 3 میلیون نفر جمعیت شهر مشهد و همچنین 30 میلیون زائر را نیز جلب کنند. معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران گفت: شهرداری مشهد در حوزه بینالملل تمرکز بسیار خوبی پیدا کرده و برجستگی روابط عمومی شهر مشهد در این حوزه است و این حوزه روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد را متمایز از سایر کلانشهرهای کشور نشان میدهد. ظفری عنوان کرد: تغییر ساختار شهری در شهر مشهد بسیار بارز و نمود دارد و دسترسی شهری به مکانهای مختلف نیز ایجاد شده و به طور کلی شکل و ساختار شهری مشهد در چند سال اخیر تغییر یافته و یکی از نکات قابلتوجه از لحظه ورود به محدوده شهری مشهد فضای سبز شهری مشهد متفاوت است. به گفته وی، فضای شهر دلنشینتر از گذشته شده و از طرفی حملونقل عمومی در شهر مشهد در چند سال اخیر توسعه خوبی داشته و در این حوزه نیز شهرداری مشهد موفق عمل کرده است. سید زُهیر موسوی پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/4348
موضوعات: