دیپلماسی❜ مدیر روابط عمومی وبینالملل شهرداری مشهد: خواهان ایجاد موازنه میان تعداد زائران داخلی و خارجی هستیم
-
۲۹ مهر ۱۳۹۵
-
بازدید: ۱۲۶
مدیر روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد با اشاره به اینکه مشهد سالانه 30 میلیون زائر دارد و حدود سه میلیون زائرخارجی هستند، گفت: پیشبینی ما برای افق 1404 رسیدن به 50 میلیون زائر است، نگاه ما این است که موازنه زائر داخلی و خارجی ایجاد کنیم. مهدی رضویکیا، امروز 28 مهر ماه در بیست و هفتمین نشست مدیران روابطعمومی و بینالملل شهرداریهای کلانشهرهای کشور که در شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد:...
برای اینکه میان تعداد زائران داخلی و خارجی موازنه ایجاد کنیم باید از ابزار رسانه برای معرفی شهر استفاده کنیم. وی ادامه داد: در نوروز سال جاری حدود هفت میلیون نفر زائر داشتهایم، تجمع این تعداد زیاد زائر تبعات گوناگونی دارد، اما هیچ مشکل خاصی در این ایام به وجود نیامده و مشهد دچار معضلی نشده است در حالی که در حادثه منا حداکثر دو میلیون نفر حضور داشتند و چنین فاجعهای رخ داد. مدیر روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد با بیان اینکه گاهی اوقات مقهور فضاسازی غربیها میشویم و توانمندی کلانشهرهای خود را فراموش میکنیم، یادآور شد: در منطقه ثامن در ایام اوج مانند مناسبتهای شهادت و ولادت امام رضا(ع)، تاسوعا و عاشورا و ... سه شیفت رفت و روب و جمعآوری زباله انجام میشود، این جنس کار در دنیا بینظیر است، مدیریت این ایام در همه عرصهها کار سختی است. رضویکیا افزود: بنابراین توانمندی در مشهد و کلانشهرهای دیگر نظیر اصفهان، تبریز و ... وجود دارد باید شهرهایمان را بالا ببینیم، به این توانمندیها افتخار کنیم و برای آنها برنامه داشته باشیم. وی عنوان کرد: سفیر فرانسه در دیدار رسمی با شهردار مشهد به صراحت گفت کلانشهرهای ایران به خصوص مشهد از شهرهای فرانسه تمیزتر است، او در مقایسهی بین پاریس و مشهد گفت قطعا مشهد از پاریس تمیزتر است، این موضوع نشان میدهد که باید از این فرصتها استفاده کنیم. مدیر روابط عمومی و بینالملل شهرداری مشهد ادامه داد: گاهی فکر میکنیم فقط ساختمانهای مدرن جاذبهی گردشگری است در حالی که اینگونه نیست اگر به ظرفیت شهر خود نگاه کنیم متوجه میشویم که خیلی از جاذبهها را ندیدهایم و هنوز هم نمیبینیم.
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/4328
موضوعات: