دیپلماسی❜ رسانه/ سپاس از گروه «شمس مدیا» به خاطر تهیه کلیپ های ارزنده به زبان عربی در معرفی مشهد و انتشار در پلتفرم یوتیوب

  • بازدید: ۴۶۱
رسانه/ سپاس از گروه «شمس مدیا» به خاطر تهیه کلیپ های ارزنده به زبان عربی در معرفی مشهد و انتشار در پلتفرم یوتیوب
پلتفرم یوتیوب

تحسین فرهیخت: همان طور که در صفحه ی «آشنایی با ما» در تارنمای فرهیخت پیشتر یادآور شدیم، یکی از رسالت هایی که اندیشکده ی بین المللی فرهیخت برای خود متصور است، شناسایی، معرفی و تحسین و تقدیر از فعالان دلسوز و فرهیخته ای است که برای تعالی دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان منسوب به امام رضا علیه السلام به هر شکل و صورت و در حد مساعی و توان خود تلاش می کنند.

یکی از این گروه های فعال، گروه «شمس مدیا» است که در سالروز تولد پنج سالگی اش، تصمیم گرفتیم از این فعالان «دیپلماسی رسانه» تقدیر و قدردانی کنیم.

همچنین سپاس بیکران به خاطر تهیه ی کلیپ های ارزنده، مفید، مؤثر با خصوصاً با کیفیت عالی که به زبان عربی ایجاد و در نخستین و برترین پلتفرم اشتراک ویدئوی جهان یعنی «یوتیوب» منتشر می کنند.

بدیهی است عموم عرب زبانان بویژه گردشگران دینی و مشتاقان زیارت، دانشجویان غیرایرانی، سرمایه گذاران خارجی و توریست های سلامت و ... با مشاهده ی این کلیپ ها، به سطح آگاهی ها و شناخت و معرفت آنان از بزرگترین کلان شهر مذهبی جهان افزوده شده و بر شمار مخاطبان دیپلماسی های زیارت، گردشگری، دانشگاهی، سلامت و اقتصادی افزوده خواهد شد.

گفتنی است این گروه، فعالیت خود را در تاریخ چهارشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۷ شمسی (مصادف با ٢٧ شوال ١٤٣٩ قمری و ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۸) آغاز نموده و تاکنون با انتشار ۱۴۰ ویدئو و ۸۸۱,۷۳۲ بازدید توسط ۱۳ هزار مشترک، می توان گفت در این زمان نسبتاً کوتاه، به موفقیت ارزشمندی در جذب مخاطب دست یافته است. 

همان طور که می دانید، پلتفرم یوتیوب، بعد از گوگل، پر بیننده ترین سایت دنیاست و بدیهی است هر گونه تلاش رسانه ای برای معرفی هرچه بهتر مشهد به مخاطبان عرب زبان در سراسر دنیا، اقدامی است که قطعاً مرضی خاطر خود امام مهربانی ها، حضرت شمس الشموس، امام اباالحسن الرضا علیه السلام خواهد بود.

«فرهیخت» مجدداً و به سهم خود، ضمن سپاس از این خدمات در نشر معارف علوی و معرفی شهر رضوی، برای یکایک دست اندرکاران این گروه، آرزوی سلامتی، موفقیت و عاقبت بخیری دارد. 

برای مشاهده ی صفحه ی یوتیوب این گروه، اینجا را کلیک فرمایید.

یادآور می شود: 

این گروه در صفحه ی معرفی خود به زبان عربی و انگلیسی نوشته است:

مدینة مشهد...  ننقل واقع الحیاة فی مشهد الإیرانیة و مجالها السیاحی والطبی والتجاری والاجتماعی. ... مودتنا... قناة شمس میدیا ... لا تنسی الإشتراک و تفعیل جرس الإشعار

الواتساب: +989331371109 / ایمیل: shams.media.org@gmail.com


Explore real life in Mashhad and get familiar with tourist attractions (With English subtitles), medical centers, shopping malls and social establishments JUST through the lens of our camera. 
Experience true and fair services with us.
Shams Media
WhatsApp : +989331371109
mail: shams.media.org@gmail.com

ترجمه:

«شهر مشهد» ما واقعیت های زندگی در مشهد و زمینه های گردشگری، پزشکی، تجاری و اجتماعی آن را از طریق رسانه منتقل می کنیم. 

زندگی واقعی در مشهد را کاوش کنید و با جاذبه های گردشگری (با زیرنویس انگلیسی)، مراکز درمانی، مراکز خرید و مراکز اجتماعی فقط از طریق لنز دوربین ما آشنا شوید. خدمات واقعی و منصفانه را با ما تجربه کنید. 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/1906


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها